עסק חברתי בשיתוף בעלי מוגבלויות

כל הסיבות לשלוח זר ממתקים

מכירים מישהו שלא אוהב שוקולד? אם אתם מחפשים דרך להפתיע במתנה שבטוח תשאיר אותם פעורי פה, למה לא לשלוח להם זר ממתקים מיוחד! זרי ממתקים ניתנים להתאמה אישית עם שוקולד קשיח או רך. השוקולד מעוצב בצורת ורד. זו המתנה הטובה ביותר שתפתיע את אהובכם במשלוח עד פתח הדלת. בכל הנוגע לשליחת זר מתוק, לא משנה מה איזה זר בחרתם, אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את זר מושלם.

כיצד לשלוח זר מתוק?
לאחר שהחלטתם על זר ממתקים מסיום, כדי להבטיח את אופן המסירה של הזר תצטרכו להכניס את פרטי המשלוח המדויקים:

  • שם- למי מיועד הזר המתוק הזה? האם זה מיועד להורה, חבר או בן זוג?
  • כתובת- האם אתה עומד להפתיע מישהו בעבודה או בבית הספר עם זר הממתקים הזה? אולי אתה מחפש לשלוח אותו לביתם לאחר יום עבודה ארוך? בכל מקום שתבחר לשלוח את הזר שלך, ודא שיש לך את הכתובת.
  • מספר טלפון של איש קשר- בדרך כלל לא משתמשים במספר, אבל במקרה שהשליח נתקל בבעיה עם המשלוח, הוא יכול לפנות למישהו.

כשאתם שולחים זר ממתקים, תוכלו לבחור להוסיף כרטיס ברכה או פתק אישי. זו יכולה להיות דרך נהדרת להגביר את היחס על הזר המתוק. בהתאם לאירוע, אתם יכולים גם לבחור להוסיף בלונים או דובי אהבה כתוספת להזמנה.

למה לשלוח זר ממתקים?
לא בטוח למה לשלוח זר ממתקים? להלן מספר סיבות שבהן זר ממתקים יהיה מתנה מצוינת לשלוח.

יום הולדת- בין אם יום ההולדת מיועד למישהו המפנה ספרות כפולות ובין אם מדובר בחגיגת 30 מלוכלכת של החברים הכי טובים, זר ממתקים הוא בחירה מצוינת למתנה שהיא גם מהנה, גם בלתי נשכחת וגם ייחודית. איזו דרך טובה יותר לחגוג יום הולדת מאשר לשלוח זר ממתקים.

יום נישואין- האם בן / בת הזוג שלך נהנים מחפיסת שוקולד פה ושם? ולעיתים קרובות יש להם חשק לשוקולד? למה לא להפתיע אותם עם זר מתוק מלא בשוקולדים האהובים עליהם. אם בן זוגך אוהב שוקולד, אתם יכולים לפנק ולהראות את אהבתכם עם זר שוקולד בצורת ורד. הזר ניראה כמו סידור פרחים.

תודה/הערכה- הראה לעמית שלך, למורה או למנטור שלך הערכה מסוימת עם זר ממתקים. שוקולד הוא בחירה בטוחה

Call Now Buttonלהזמנות - 1700-504-099
Jons.
פרסום בגוגל