עסק חברתי בשיתוף בעלי מוגבלויות

זר שוקולדים לכל אירוע מיוחד

זר שוקולדים לכל אירוע מיוחד

מחכה לכם אירוע מיוחד עם אדם אהוב וחשוב לכם בחיים? זקוקים לזר מרשים וייחודי עבור יום הולדת קרב או מתנה מקורית לכבוד יום הנישואין? כנראה, שכל מה שאתם צריכים זה, זר שוקולדים, זר שמגיע בדמות זר פרחים רק עשויים משוקולד – מה שנחשב כמתנה מיוחדת ומרשימה ביותר לכל אדם שאוהבים ותתאים באופן מושלם לכל אירוע יום הולדת, יום נישואין, מאורע מיוחד ועוד.

למי מתאים זר שוקולדים מתוקים?

זר שוקולדים מתוק יתאים במיוחד לאנשים שאוהבים שוקולד! סביר להניח שאם תקנו זר שוקולדים למי שלא נמשך למתוק (אם בכלל יש אנשים כאלו?!), אז וודאי שהם לא יהיו מרוצים מהזר הנחשק, אבל לשמחתנו הרבה, כ- 90% מהאוכלוסייה אוהבים שוקולד ולכן, מאוד ישמחו לקבל מכם את זר השוקולדים המרשים והמעוצב שאותו אנחנו מכינים בחנות הפרחים שלנו ויחד עם זר פרחים מקורי, ייצרו עבורכם מתנה מיוחדת במינה.

בשונה מפרחים שיכולים לנבול ממש תוך ימים ספורים, זר שוקולד יחזיק מעמד להרבה מאוד זמן ויספק זיכרון מתוק ומיוחד עבור כל מי שיקבל מכם את הזר הנחשק.

איזה עוד זרים מתוקים מחכים לכם בחנות שלנו?

בחנות שלנו אתם תוכלו לראות זרים מתוקים נוספים שלא כולם מתבססים בהכרח רק על שוקולד. זר פרלינים מתוק לדוגמה, זרי גומי מתוקים וזרי סוכריות מיוחדים ומרשימים שמגיעים חלקם בצורת שיפודים או בצורת ממתקים מפוזרים עם בקבוק יין שניתן לצרף לזר שלכם ולצד כל זאת לצרף גם זר של פרחים מועדפים – כשכל זה, יצור עבורכם את המתנה הטובה והמושקעת ביותר.

זר שוקולדים ובלונים לכבוד יום הולדת

אם אתם מוזמנים ליום הולדת של חבר או חברה קרובים או כל יום הולדת אחר לאדם היקר לכם, הרי שזר שוקולדים בשילוב עם בלון – זה בדיוק מה שאתם תצטרכו! לאנשים רבים לא נעים להגיע עם ידיים ריקות למסיבת יום הולדת ותמיד ראוי להגיע עם מתנה כלשהיא. אבל, מה לעשות אם אתם באמת לא יודעים איזו מתנה להביא ליום הולדת ולא עולה לכם רעיון מיוחד למתנה מקורית? זר שוקולדים הוא הפתרון הטוב ביותר שיהפוך כל קבלת פנים במסיבת יום הולדת למיוחדת ומושלמת ביותר.

זר מתוק – זרים מתוקים לכל האירועים

אנחנו, בחברת זר מתוק גאים לספק לכם את השירות האיכותי ביותר להרכבת זרים מתוקים ומיוחדים לכל אירוע שתרצו. באתר החברה שלנו ניתן להתרשם מכל סוגי זרי השוקולדים והמתוקים שאנחנו מרכיבים בעצמנו והצוות המיוחד שלנו של אנשים עם מוגבלויות וקשיים יומיומיים ערוך ומזומן להרכיב עבורכם זר נפלא ומקורי.

אם גם אתם מעוניינים לתרום לקהילה ויחד עם זאת לקבל זר נפלא ומקורי – השאירו לנו הודעה באתר ואנחנו נחזור אליכם בהקדם.

Call Now Buttonלהזמנות - 1700-504-099
Jons.
פרסום בגוגל