עסק חברתי בשיתוף בעלי מוגבלויות

זר מתוק ליום הולדת

זר עשוי ממתקים הוא דרך ייחודית ויצירתית להכניס נופך של מתיקות לעיצוב הבית או לאירוע מיוחד. קישוט אכיל מושלם לחגים רבים וביניהם גם כזר מתוק ליום הולדת. כנראה שאין אנשים שלא ישמחו לקבל זר מתוק (אולי רק אלו שלא אוהבים מתוקים בחייהם – אבל כמה כבר כאלו אתם מכירים?!).

זרים מתוקים הפכו לאחד הדברים המרשימים והמקובלים בשנים האחרונות, אנחנו יכולים לראות אותם באירועים שונים, בחגיגות יום הולדת, הם מיועדים גם לקישוט הבית או אולם האירוע אבל גם בעיקר כדי לאכול אותם ולהתענג עליהם במשך כל היום!

מדוע זר מתוק יעשה לכם טוב?

מזונות מתוקים גורמים לנו להרגיש טוב מכיוון שהם מעוררים שחרור של כימיקלים מסוימים במוח שלנו, כמו דופמין וסרוטונין, הקשורים להנאה. כאשר אנו אוכלים משהו מתוק, המוח שלנו מגיב בשחרור הכימיקלים הללו, מה שיכול להוביל לתחושות של אושר ונעימות. בנוסף, מזון מתוק יכול גם לספק מקור מהיר לאנרגיה, שיכול לגרום לנו להרגיש ערניים וממוקדים יותר. עם זאת, חשוב לזכור שצריכת יתר של סוכר עלולה להיות בעלת השפעות בריאותיות שליליות, ולכן עדיף להנות ממאכלים מתוקים במידה וכן גם מהזר המתוק.

זר מתוק ליום הולדת המורכב משוקולדים

אם אתם מכירים אדם קרוב שמאוד אוהב שוקולד, זר מתוק ליום הולדת עשוי משוקולדים שונים יכול להיות המתנה המושלמת לאותו האדם. רק תחשבו לרגע איזה מושלם זה יכול להיות לקבל זר ייחודי שניתן יהיה לאכול אותו – תענוג של ממש! בעיקר בשל העובדה שאת הזר הנ”ל אתם תוכלו גם לאכול וגם להסתכל עליו בכל רגע, מה שממש הופך את הזר המתוק למתנה מיוחדת לכבוד כל מאורע מרגש. זר מתוק ליום הולדת או זר מתוק לכבוד סיום הלימודים – לא משנה באיזה זר אתם תבחרו, הזר שלכם ינעים את ליבו של האחר בוודאות.

זר מתוק – כל סוגי הזרים המתוקים

אנחנו בזר מתוק נכין עבורכם את הזר המרשים והמקורי ביותר שאתם אפילו לא יכולתם לדמיין. אנחנו בזר מתוק מקדמים את החברה לשוויון הזדמנויות ועל כן, צוות העובדים שלנו מעסיק אנשים עם מוגבלויות שמכינים את הזרים המרשימים והמתוקים מכל הסוגים והצורות.

חשוב גם לציין כי הזרים שלנו מוחזקים במקום עם הטמפרטורה המתאימה , בכדי לשמור על טריות הסוכריות והשוקולדים, וכדי שהזר שלכם יהיה הכי טעים וטרי!

אנחנו מציעים לכם לא להתלבט בכלל, כי מי שמתלבט – זרו נאכל! השאירו את הפרטים שלכם עוד היום ואנחנו נשמח להכין עבורכם את הזר המושלם ביותר להזמנה. הזר שיהפוך למתנה מרגשת ומקורית לכל אדם קרוב לליבכם ולכבוד כל מאורע.

Call Now Buttonלהזמנות - 1700-504-099
Jons.
פרסום בגוגל